2018. május 17., csütörtök

Tarfonya Hával :)

A gombához való negatív viszonyomról már írtam. Ezen a kapcsolaton már semmi nem segíthet.
Nem igazán vagyunk jóban, pedig én nem ápolok haragot senkivel sem.
Rá sem haragszom, csak volt egy nem túl szimpatikus találkozásunk :(
Mindenesetre a család többi tagja szereti. Én pedig őket, így természetes, hogy elkészítem számukra.


A gombapörköltet amolyan pörkölt módján készítem el, hagyma alappal, pirospaprikával, egy kis paradicsom és paprika felhasználásával, sóval. Érdekes módon gombát szeretek tisztítani, de ennyi.
Kóstolni sem szoktam, éppen ezért mindig sótlan marad :)

Viszont a tarhonya nagy kedvenc nálunk.
Lett is egy szállóigénk, amikor Zsófia lányunk még kicsi volt.

Zsófia: - Anya, én még kérek tarfonyát.
Anya (azaz én): - Nem tarfonya, hanem tarhonya. Hával.
Zsófia: - Jó, akkor még kérek tarfonyát Hával. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése