2018. április 24., kedd

lebbencs

A mai nap pedig ezt ettük:
Lebbencsleves: a kedvenc levesem. Vagy ahogy nálunk / felénk hívják Pirított tészta leves :) És szerintem ilyet mindenki tud főzni. Gyorsan kész van, és finom is. Én, aki nem vagyok leveses, és jól el is lennék leves nélkül, ezt szeretem, és bármikor meg tudom enni. (Főleg ahogy anyukám készíti.)

1) Összevágtam zöldséget, sárgarépát, burgonyát, karalábét apró kockára. Tettem bele egy kis paradicsomot is, nekem most csak koktélparadicsom volt, abból 2-őt... És megfőztem a zöldségeket a sós vízben. Nem tettem bele semmi mást.
2) A tésztára (amit anyukám készített, szóval jó kis házi), tettem egy kis delikátot meg piros paprikát és olajon megpirítottam. Igen, innen is a neve: Pirított tészta leves.
3) Amikor a zöldségek puhára főttek, akkor JÓL megpirítottam a tésztát, de tényleg jól, és aztán beletettem a levesbe.
A végén tettem bele még egy kis sót, mert én általában sótlanul főzök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése