2018. április 25., szerda

Alakulóban...

Nagyon izgatott vagyok... Készülőben van két új gyermektanulmány, amelyet nagy izgalommal és szeretettel készítettem. Alig várom, hogy egybe is lássam...
Jó lesz... remélem...
Nagyon hálás vagyok a szép rajzokért Dávid Orsolyának, és a tördelésért is Hommer Attilának. Évek óta dolgozok velük, és mint mindig, most is fantasztikus munkát végeztek.
A kisiskolások a Biblia világába fognak bepillantani, az ovisok pedig Isten szabályairól és rendjéről tanulnak majd. Nagyon várom!


Ez az oka annak, hogy nem vagyok jelen a blogomon... Úgy tűnik, mintha igen, de tudjátok, azok amolyan beütemezett bejegyzések, amelyek már régen felkerültek.
Nagyon-nagy kihívás volt ez nekem, de nagyon élveztem. A kutatást, a felfedezést, hihetetlen mi mindent fedez fel az ember újra meg újra Isten Igéjében, és nagy élmény volt a reformátorok életében is újra felfedezni Isten csodálatos munkáját.
Nagyon izgatott vagyok, és nagyon remélem, hogy hamarosan jó hírrel szolgálhatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése