2018. március 13., kedd

Mexikóis rizs

Van úgy, hogy sietni kell. Sőt, az utóbbi időben erről szól az életem, hogy mindig rohanok, hogy mindenhova odaérjek. Emiatt kicsit idegesebb és zajosabb lett az életem, de remélem, hogy majd ez is megoldódik. Amikor valami új dolog történik az életemben, akkor egy kicsit mindig idegesebbé válok.


Ilyenkor persze mindig a gyors ételek élvezik az előnyt. Nincs időm pepecselni, alkotgatni, olyan étel kell, amely pikk-pakk kész. És tény ami tény, hogy ilyenkor használok gyorsfagyasztott zöldségeket. A Lidl-ben szoktam venni ezt a mexikói keveréket, amit a családom meglepő módon szeret, és én is jónak találom.
Csak megpárolom a zöldségeket, megfőzöm a riszt, és összekeverem.
Ami nagyon fontos, hogy sózzuk meg jól! És azután még egy kicsit.
Szerintem nagyon finom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése