2018. március 16., péntek

Mai akciódús napom :)

Ma egész  nap egyedül vagyok itthon. Vagyis délelőtt a gyerekek még itthon voltak, tanultunk, tudjátok, kis szorzótábla, kis tollbamondás, j-ly-s szavak és hasonló nyalánkságok, de aztán Férj a gyerekekkel elment a mamához. Ilyenkor egyedül töltöm a napomat itthon. Ez általában vasárnap szokott történni, de mivel hosszú hétvége van, én meg egész  héten betegbe vagyok :(, de már jobban érzem magam, nos ilyenkor tudok haladni. Készülni szombatra.

Főzőcskéztem délelőtt. Sóska, krumplipüré, borsólevest készítettem, és egy kis párolt zöldséget magamnak, ami a FŐkedvencem, és szinte mindig megenném.
                                     
Lazulásként, gondoltam megnézek egy filmet. Burce Willist választottam, mert ma amolyan akciódós napom van. Szeretem Willist, tudjátok, mindig vérzik, mindig megment valamit, vicces, de igazából semmi komoly.
Aztán közben ez a kupac vár rám:
És még sütit is terveztem sütni...
Innen folytatom.

2 megjegyzés: