2018. március 22., csütörtök

Heti küldetés # 32. Teázz és gépezz!

A tegnapi napom erről szólt.
Mivel nagyon sok az elvégzendő feladatom, gyerekanyag készül, és rohammunkában kell írnom, de időm meg nincs rá, mert mindig mindenki itthon van...
... nos, tegnap elküldtem a Katát a mamához, Férj pedig csendben elvonult a másik szobába, de közben persze rohangált a gyerekekért és hozta-vitte őket (mert Ő egy hős!).
Én pedig le tudtam ülni és dolgoztam egy kicsit.
Meg kell mondjam, hogy régen ültem már ennyire a popómat, mint ma.


De egyedül voltam, és jó volt. Igaz, hogy már jojózik a szemem, és Jósiás király kicsik kikészített meg néhány más történet, mire kiokoskodtam belőle valamit.
Enni is alig keltem fel, de azért közben, ami nekem a lényeg, teáztam. :)

Szóval, csak javasolni tudom a következő kihívást: TEÁZZ, MIKÖZBEN GÉPEZEL!
De ha meg tudod engedni magadnak (mert néha én meg szoktam), hogy nem dolgozom, hanem lazulok a neten. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése