2018. február 1., csütörtök

Krumpli leves

Nem is igazán főzök új dolgokat, mert egyrészt a családom a megszokások rabja :), nehéz bármi újat is adni nekik.
Tényleg az.
Így nem is erőltetem. Néha-néha magamnak újítok vagy csinálok valami mást, de azt meg elfelejtem lefotózni :) De biztos lesz rá egyszer időm... (ezzel leginkább magamat nyugtatom)

Mivel már említettem - aki olvas, az tudja -, hogy a leveskúrának, amibe fogtam, és amit nem tudok másnak mondani, sokat köszönhetek. Ez persze nem jelenti azt, hogy csak levest eszek, hiszen nem is szeretem a leveseket, vagyis jól el voltam eddig leves nélkül.
De mivel mindig rohanásban vagyok, és sok időm eltelik azzal, hogy olyan dolgokat csinálok, ami nem a főzés :(, akkor muszáj erős és tartalmasnak lennie. A levesnek is. Éppen ezért nálunk a leves nem léből áll és néhány zöldségből, hanem leginkább ZÖLDSÉGBŐL egy kisebb adag lével. :)
Ennek köszönhetően lement pár kiló. Számszerűleg nem tudom megmondani, mert csak a születésnapomra kapom meg az ajándékomat (ami mérleg), és amiről nem tudok :)

Nos, a levesek közül a legjobban a hamis húslevest és a borsólevest szeretem, ezeket is szoktam ilyenkor főzni, ám szeretem a krumpli levest is. Szabolcsi lány vagyok, így nálunk ez a hivatalos neve.

Nincs benne más, mint sárgarépa, zöldség, krumpli , víz, só és tojásból és búzadarából galuska.
És a végeredmény nagyon finom lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése