2018. február 13., kedd

Csokis süti másképpen

Tudjátok, mert már sokszor írtam, hogy NAGYON szeretem a csokit. Van egy remek receptem, ami gyors sütemény és bárhova elvihető, és nagyon sok elfogy belőle. Igen, arról a bizonyos RONDA, DE FINOM sütiről van szó, ami nálunk nagyon népszerű és nagyon hamar és gyorsan elfogy :)

Arra gondoltam, hogy kisfiamat felvidítom, mert szereti a csokit. Én meg őt. :) Egyszer találtam egy sütireceptet, azt hiszem Maimoninál :), és arra gondoltam, hogy most itt az ideje, kipróbálom!

Hozzávalók:
  • 225 g hűtött vaj, kockákra vágva
  • 1 ¼ csésze cukor
  • 2 Nagy tojás
  • ½ csésze karobpor / kakaópor
  • 2 ¼ csésze liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • olvasztott csokoládé vagy apróra vágott étcsokoládé
  1. Melegítsük elő a sütőt 175 fokra.egy tepsit béleljünk ki sütőpapírral.
  2. A vajat és a cukrot mixerrel verjük, míg puha habos nem lesz.
  3. Hozzáadjuk a tojást, a karobport, a lisztet és a sütőport, végül a csokoládét is, és mixerrel keverjük össze.
  4. Labdákat formázunk belőle és egy kicsit lapítsuk össze, majd süssük 15-20 percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése