2017. április 21., péntek

Otthon voltunk

a szünetben.
Anyukáméknál nincs se internet, se számítógép, csak ha mi visszük oda :) Ezért nem is tudtam se bejelentkezni, sem olvasni senkit. Nem mintha nagyon zavart volna, néha jó a net-mentes nap.
Tegnap próbáltam pótolni ezeket... Több-kevesebb sikerrel.
Szóval, mi elvittük ugyan a számítógépeket, és én azt a néhány napot munkával töltöttem. A gyülekezeti nyári táborra készülök. Igen, már most, mert kevés idő van, és sok mindent kell még kitalálni hozzá.
De azért fotóztam, és jól éreztük magunkat. (Tény, ami tény, hogy a telefonom nem csinál túl jó képeket, vagy a fotóssal van valami gond, de a hangulatát remélem átadja.)

Mivel a gyerekeim nagyon szeretik a mézeskalácsot, és nem kell hozzá karácsonynak lennie, hogy süssek, ezért egy jó nagy adagot készítettem, leginkább tavaszi hangulatúakat. Aztán a gyerekek pedig kifestették.
Andrea Kánya fényképe.
Andrea Kánya fényképe.


Andrea Kánya fényképe.
Andrea Kánya fényképe.

Aztán, csak hogy húsvét hangulata legyen, megfőztünk jó sok tojást, és kifestettük filctollal.
Nagyon jó volt, hogy az apukám is beszállt.
Persze, meg is ettük  utána nyomban :)
Andrea Kánya fényképe.Andrea Kánya fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése