2017. április 22., szombat

Meggyes süti

Nincs mit tenni... Amikor az ember ráakad egy gyorsan elkészíthető süteményre - pedig igazából túrós bélest akart készíteni -, akkor nincs mit tenni, muszáj megsütni.
Nagyon gyorsan elkészül, és nagyon-nagyon jól néz ki. Ráadásul nálunk Férj nagy meggy rajongó, pedig nem is édesszájú. Én pedig nem szeretem a meggyet, magában semmiképpen, de süteményekben mindenképpen.

Nagyon szeretek sütni. Mostanában újra kedvet kaptam hozzá, meg a főzéshez is. És valószínűleg több ilyen jellegű bejegyzés fog megjelenni. :)
Ami tény, hogy ez a süti nem túl egészséges, mert olyan dolgok vannak benne, amit alapvetően - magában - én nem eszek meg: se tojást, se tejfölt, de a sütikbe kihagyhatatlan.

Én egyébként szeretek pepecselni, és titkos vágyam, hogy egyszer kitanuljam a cukrász mesterséget.
Ám nekem a kedvenc sütijeim, amiket szeretek, és amit szívesen is fogyasztok, azok a gyors sütik. Amit csak keverni kell, beönteni, megsütni és enni.


Hozzávalók:
30 dkg liszt,
20 dkg cukor
3 tojás (saját, házi tojást használtam hozzá, még a színe is más emiatt)
1,5 csomag sütőpor
10 dkg margarin
1 pohár tejföl (én ezt csak szemre mértem)
meggy, de szerintem akármilyen idénygyümölcs jó hozzá, akár még befőtt is.


Beleöntöttem az összes hozzávalót egy nagy tálba, és összekevertem.
Kiolajoztam és kiliszteztem egy tepsit, és beleöntöttem.
A tetejére tettem a gyümölcsöt.
Betettem a sütőbe, és kb. fél óráig sütöttem 180 fokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése