2017. április 11., kedd

Költészet napján,

azaz Ma egész nap megzenésített verseket hallgattam. Nagyon jó volt. Egyedül, itthon valami olyasmivel foglalatoskodni, amit szeretek, és amire kevés időm van.
Szeretem a verseket, de valahogy ritkán jut rá időm. Még jó, hogy van ez az április 11. Köszönet érte József Attilának! :)
Szeretem a verseket, és szeretem a megzenésített verseket, főleg, ha azok jók. És a Kaláka ezt jól tudja. Őket szeretem a legjobban hallgatni.
Nagyon szeretem Radnóti verseit. Ez a kedvencem:

Aztán egy kis Weöres Sándort is hallgattam. Gyerekkorom nagy kedvence, és a gyerekeimmel még mindig szoktuk keményen énekelni.
Ma az oviban is költészet napja volt, és Kata megtanult egy igen hosszú verset, de sajnos nem mondta el. Így holnap megpróbálom felvenni, és megörökíteni az utókornak, és magának, és nekünk, hogy milyen ügyes is volt majdnem 4 évesen.
Ha jutottam valamire, szólok.
Addig is: Olvassatok verseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése